
- Úvod
- Vše o nákupu
- Výměna zboží
Objednali jste si zboží v našem e-shopu www.wolf-demar.cz a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle Vašich představ nebo jste zvolili špatnou velikost? Pak nám ho do 30 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali, můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží nebo velikost. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.
Celou výměnu provedete z pohodlí domova.
Pokud chcete zboží pouze vrátit, použijte formulář pro vrácení.
Co dělat, když zboží chcete vyměnit:
- Zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení
- Zboží musí být zabaleno v původním obalu a se všemi vysačkami a jinými náležitostmi.
- Vytvořte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. Klasicky zvolíte dopravu (kterou hradit nebudete, bohužel se ale vyplnit musí) a do poznámky napište VÝMĚNA ZBOŽÍ. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat než nám původní zboží zašlete.
- Jakmile objednávku vytvoříte, vyplníte formulář, který je níže na stránce a odešlete nám ho.
- Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.
- Zboží hezky a důkladně zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození zásilky a zboží odešlete na adresu Slávka Polláková, www.wolf-demar.cz, Bohosudovská 229/57, 417 41 Krupka. Pokud budete balíček posílat Českou poštou, prosíme o zaslání čísla zásilky, u přepravců prosím zadávejte naše telefonní číslo +420 774 143 525 nebo mail wolf-demar@email.cz. Pokud chcete balíček odeslat přes Zásilkovnu můžete nám jej poslat do tohoto výdejního místa - https://www.zasilkovna.cz/pobocky/krupka-bohosudovska. Balíček je také možné zaslat do Balíkovny - https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu/-/psc/41741.
- Jakmile nám balíček dorazí na výměnu a vše bude v pořádku a zboží skladem, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Celá výměna proběhne max. během 10 dnů.
V případě výměny může dojít k tomu, že:
- požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené
- požadované zboží bude mít vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali jakou částku je třeba ještě uhradit (platba předem na účet - podmínka za bezplatnou výměnu).
- požadované zboží bude mít nižší cenu než vrácené - v tomto případě bychom Vás kontaktovali zda si budete přát doobjednat ještě nějaké zboží nebo vrátit přeplatek na účet.