
- Úvod
- Vše o nákupu
- Vrácení zboží
Objednali jste si zboží v našem eshopu www.wolf-demar.cz a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle vašich představ a chcete jej vrátit? Pak nám zboží zašlete do 14 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali. Zboží můžete vrátit nebo vyměnit za jiné zboží. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se vám nehodí. Nakupujte bez starostí.
Pro výměnu zboží použijte formulář pro výměnu.
Při využití vašeho práva vrácení zboží bez udání důvodu, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů, a to ani poštovného při odesílání zpět k nám.
Co dělat, když chcete zboží vrátit:
- informujte nás o vrácení zboží na náš mail wolf-demar@email.cz
- zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení
- zboží musí být zabaleno v původním obalu a se všemi vysačkami a jinými náležitostmi
- pokud jste v balíčku dostail také dárek, který byl k objednávce dán za objednání nad určitou částku a vrácené zboží tuto čásku poníží a již nebudou splněny podmínky pro získání dárku, prosím přibalte také teto dárek
- pokud jste od nás získali poštovné zdarma při objednání nad určitou částku a tato částka se poníží o částku za vrácené zboží, bude vracená částka ponížena o poštovné (dle našeho ceníku). Neplatí při vracení kompletní objednávky.
- vyplňte formulář pro vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-ti dnů (prosím vyplňte všechny kolonky, hlavně číslo účtu a číslo objednávky nebo číslo faktury pro identifikaci)
- po zpracování formuláře vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.
- zboží hezky a důkladně zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození zásilky a zboží, a zašlete na adresu Slávka Polláková, www.wolf-demar.cz, Bohosudovská 229/57, 417 41 Krupka. Pokud budete balíček posílat Českou poštou, prosíme o zaslání čísla zásilky, u přepravců prosím zadávejte naše telefonní číslo +420 774 699 503 nebo mail wolf-demar@email.cz. Pokud chcete balíček odeslat přes Zásilkovnu můžete nám jej poslat do tohoto výdejního místa - https://www.zasilkovna.cz/pobocky/krupka-bohosudovska. Balíček je také možné zaslat do Balíkovny - https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu/-/psc/41741.
- balíček doporučujeme pojistit na takovou částku, jaké hodnoty je zboží uvnitř balíčku. Kdyby se balíček ztratil nebo poškodil při přepravě, budeme společně s vámi reklamovat zásilku u přepravní společnosti, kterou jste odesílali k nám
- balíček NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU, nebude převzat a bude vrácen zpět na vaši adresu
- jakmile nám balíček bude doručen a vše bude v pořádku, zašleme vám peníze za objednané zboží zpět na váš účet (nejpozději do 14 dnů od přijmutí oznámení o vrácení zboží).
Odstoupení od kupní smlouvy u zboží zakoupeného přes internet v zákonné 14denní lhůtě
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od dodání zboží, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku. Toto právo je podmíneno nákupem jako spotřebitel (nikoliv podnikatel) a vyjma zboží (§ 1837 zákona č. 89/2012 Sb.):
- Zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
- zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
- zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
TOTO USTANOVENÍ ZÁKONA VŠAK NELZE CHÁPAT JAKO MOŽNOST BEZPLATNÉHO ZAPŮJČENÍ ZBOŽÍ!
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:
- je třeba písemně prodejci oznámit odstoupení od smlouvy a to formou mailu na info@wolf-demar.cz
- zboží je kupující povinen zaslat včetně řádně vyplněného formuláře, pokud možno v nepoškozeném obalu, a to bez známek používání, nejpozdeji do 14 dnů od převzení zboží od přepravce, počínaje dnem následujícím. Touto dobou je zákonem ustanovena doba doručení dodavateli, později zaslané zásilky nebudou brány v potaz a budou zaslány zpět na nákady kupujícího, a to včetně faktury za náklady spojené s expedicí zásilky, se splatností 7 dní
- zboží zasílejte čisté, kompletní včetně originálního obalu, zabalené, tak aby při jeho přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení přepravcem a to na adresu provozovny. Pokud zboží nebude možno z hygienických důvodů přijmout (chlupy, špína atd.), bude zasláno zpět na náklady kupujícího k uvedení do přijatelného stavu, odpovídajícího hygienickým normám
- balík doporučujeme pojistit, prodejce nezodpovídá za ztrátu či poškození zboží způsobené přepravou
- při využití vašeho práva na vrácení zboží bez udání důvodu, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů, a to ani poštovné při odesílání zpět prodávajícímu
- zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty
- v případě platného odstoupení od kupní smlouvy za současně vraceného poškozeného zboží, za které odpovídá spotřebitel, může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci v rozsahu jeho poškození, a uvedené zboží prodávajícím do původního stavu. Tím není dotčeno právo spotřebitele od odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu. V případě, že je tedy zboží vráceno prodejci v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácen, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem ponížena.