Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

wolf-demar.cz
Doubravská 589/4
415 01 Teplice
tel: +420 774 143 525
info(a)wolf-demar.cz

Články

arr3Jak správně obouvat dětiZvláštnosti stavby dětské nohy   Dětská noha se od nohy dospělého člověka liší v mnoha...

Vše o nákupu » Jak postupovat při reklamaci
Reklamace

Jakoukoli reklamaci se snažíme vyřídit ve zkrácené lhůtě a to do 1 týdne, ale jsme ovlivněni vyjádřením dodavateli a výrobci, ti na to mají 30 dnů dle zákona.

Před rozhodnutím reklamovat zboží se prosím ujistěte, zda nejde o jednu z těchto obvyklých situací:

  • domněle chybějící část zboží je skryto v balíku v obalovém materiálu
  • někdo jiný u vás již odebral část zboží
  • zboží prodávané na metry je v jednom kuse, nikoli po metrových kusech
  • nepostupujete podle návodu u zboží, kde je potřeba znát sestavení, aplikaci nebo funkce

Před tím než odešlete zboží k reklamaci, prosím vyplňte tento formulář. Ušetří čas při komunikaci o problému. U zboží k reklamaci, které obdržíme bez údajů uvedených v tomto protokolu, začíná běžet reklamační lhůta až po obdržení údajů.

 

 

 

Reklamační protokol
Číslo objednávky: *
Číslo faktury: *
Jméno a příjmení: *
Adresa: *
Telefonní kontakt: *
Email: *
Název zboží: *
Popis závady: *
Návrh na vyřízení:
Číslo účtu pro vrácení částky:
Datum žádosti reklamace: * img