S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

wolf-demar.cz
Doubravská 589/4
415 01 Teplice
tel: +420 774 143 525
wolf-demar(a)email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 899 Kč
skladem

» Jak postupovat při reklamaci
Reklamace

Jakoukoli reklamaci se snažíme vyřídit ve zkrácené lhůtě a to do 1 týdne, ale jsme ovlivněni vyjádřením dodavateli a výrobci, ti na to mají 30 dnů dle zákona.

Před rozhodnutím reklamovat zboží se prosím ujistěte, zda nejde o jednu z těchto obvyklých situací:

  • domněle chybějící část zboží je skryto v balíku v obalovém materiálu
  • někdo jiný u vás již odebral část zboží
  • zboží prodávané na metry je v jednom kuse, nikoli po metrových kusech
  • nepostupujete podle návodu u zboží, kde je potřeba znát sestavení, aplikaci nebo funkce

Před tím než odešlete zboží k reklamaci, prosím vyplňte tento formulář. Ušetří čas při komunikaci o problému. U zboží k reklamaci, které obdržíme bez údajů uvedených v tomto protokolu, začíná běžet reklamační lhůta až po obdržení údajů.

 

 

 

Reklamační protokol
Číslo objednávky: *
Číslo faktury: *
Jméno a příjmení: *
Adresa: *
Telefonní kontakt: *
Email: *
Název zboží: *
Popis závady: *
Návrh na vyřízení:
Datum žádosti reklamace: * img