S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

wolf-demar.cz
Doubravská 589/4
415 01 Teplice
tel: +420 774 143 525
wolf-demar(a)email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 899 Kč
skladem

» Vrácení zboží do 14 dnů
Vrácení zboží do 14 dnů

Odstoupení od kupní smlouvy u zboží zakoupeného přes internet v zákonné 14denní lhůtě

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od dodání zboží, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku. Toto právo je podmíněno nákupem jako spotřebitel (nikoliv podnikatel) a vyjma zboží (§ 1837 zákona č. 89/2012 Sb.):

  1. Zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
  2. zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
  3. zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;

Toto ustanovená zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

  • Je třeba písemně prodejci oznámit odstoupení od smlouvy a to formou mailu na wolf-demar@email.cz
  • Zboží je kupující povinen zaslat včetně řádně vyplněného formuláře, pokud možno v nepoškozeném obalu, a to bez známek používání, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží, počínaje dnem následujícím. Touto dobou je zákonem ustanovena doba doručení dodavateli, později zaslané zásilky nebudou brány v potaz a budou zaslány zpět na náklady kupujícího, a to včetně faktury za náklady spojené s expedicí zásilky zpět, se splatností 7 dní.
  • Zboží zasílejte čisté, kompletní včetně originálního obalu, zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení přepravcem a to na doručovací adresu uvedenou výše formuláře. Pokud zboží nebude možno z hygienických důvodů přijmout (chlupy, špína atd.), bude zasláno zpět na náklady kupujícího k uvedení do přijatelného stavu, odpovídajícího hygienickým normám.
  • Balík doporučujeme pojistit, prodejce nezodpovídá za ztrátu či poškození zboží způsobené přepravou.
  • Při využití Vašeho práva na vrácení zboží bez udání důvodu, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů, a to ani poštovného při odeslání zpět prodávajícímu.
  • Zásilky zaslané na DOBÍRKU nebudou prodejcem převzaty.
  • V případě platného odstoupení od kupní smlouvy za současně vraceného poškozeného zboží, za které odpovídá spotřebitel, může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci v rozsahu jeho poškození, a uvedení zboží prodávajícím do původního stavu. Tím není dotčeno právo spotřebitele od odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu. V případě, že je tedy zboží vráceno prodejci v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem ponížena.