Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

wolf-demar.cz
Doubravská 589/4
415 01 Teplice
tel: +420 774 143 525
wolf-demar(a)email.cz

Články

arr3Jak správně obouvat dětiZvláštnosti stavby dětské nohy   Dětská noha se od nohy dospělého člověka liší v mnoha...

Nejprodávanější


» Vrácení zboží do 14 dnů
Vrácení zboží do 14 dnů

Odstoupení od kupní smlouvy u zboží zakoupeného přes internet v zákonné 14denní lhůtě

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od dodání zboží, byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku. Toto právo je podmíněno nákupem jako spotřebitel (nikoliv podnikatel) a vyjma zboží (§ 1837 zákona č. 89/2012 Sb.):

  1. Zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
  2. zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
  3. zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;

Toto ustanovená zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:

  1. Je třeba písemně prodejci oznámit odstoupení od smlouvy a to formou mailu na wolf-demar@email.cz
  2. Zboží je kupující povinen zaslat včetně řádně vyplněného formuláře, pokud možno v nepoškozeném obalu, a to bez známek používání, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží, počínaje dnem následujícím. Touto dobou je zákonem ustanovena doba doručení dodavateli, později zaslané zásilky nebudou brány v potaz a budou zaslány zpět na náklady kupujícího, a to včetně faktury za náklady spojené s expedicí zásilky zpět, se splatností 7 dní.
  3. Zboží zasílejte čisté, kompletní včetně originálního obalu, zabalené, tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození či znehodnocení přepravcem a to na doručovací adresu uvedenou na vyžádaném formuláři. Pokud zboží nebude možno z hygienických důvodů přijmout (chlupy, špína atd.), bude zasláno zpět na náklady kupujícího k uvedení do přijatelného stavu, odpovídajícího hygienickým normám.
  4. Balík doporučujeme pojistit, prodejce nezodpovídá za ztrátu či poškození zboží způsobené přepravou.
  5. Při využití Vašeho práva na vrácení zboží bez udání důvodu, nemáte nárok na úhradu žádných nákladů, a to ani poštovného při odeslání zpět prodávajícímu.
  6. Zásilky zaslané na DOBÍRKU nebudou prodejcem převzaty.
  7. V případě platného odstoupení od kupní smlouvy za současně vraceného poškozeného zboží, za které odpovídá spotřebitel, může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci v rozsahu jeho poškození, a uvedení zboží prodávajícím do původního stavu. Tím není dotčeno právo spotřebitele od odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu. V případě, že je tedy zboží vráceno prodejci v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem ponížena.
  8. Pokud zákazník obdržel při objednání dárek k nákupu nad určitnou cenu a vrácením zboží se tato cena poníží, je kupující povinen zaslat i příslušný dárek zpět prodávajícímu. Není-li možné dárek z jakéhokoliv důvodu vrátit zpět prodávajícímu, je možné cenu za dárek odečíst z ceny za vrácené zboží.
  9. Pokud zákazník učinil objednávku s nárokem na poštovné zdarma k nákupu nad určitnou cenu a vrácením zboží se tato cena poníží, prodávající odečte z ceny vráceného zboží poštovné za odeslané zboží (neplatí při vrácení kompletní objednávky).