
- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace zboží
Jakoukoli reklamaci se snažíme vyřídit ve zkrácené lhůtě a to do 1 týdne, ale jsme ovlivněni vyjádřením dodavateli a výrobci, ti na to mají 30 dnů dle zákona.
Před rozhodnutím reklamovat zboží se prosím ujistěte, zda nejde o jednu z těchto obvyklých situací:
- domněle chybějící část zboží je skryto v balíku v obalovém materiálu
- někdo jiný u vás již odebral část zboží
- zboží prodávané na metry je v jednom kuse, nikoli po metrových kusech
- nepostupujete podle návodu u zboží, kde je potřeba znát sestavení, aplikaci nebo funkce
Před tím než odešlete zboží k reklamaci, prosím vyplňte tento formulář. Ušetří čas při komunikaci o problému. Balíček zašlete na naši adresu Slávka Polláková, www.wolf-demar.cz, Bohosudovská 229/57, 417 41 Krupka. Balíček nezasílejte na dobírku, nebude převzat. Pokud budete mít možnost poslat balíček přes Zásilkovnu, zašleme vám reklamačního asistenta a poštovné neplatíte. U zboží k reklamaci, které obdržíme bez údajů uvedených v tomto protokolu, začíná běžet reklamační lhůta až po obdržení údajů.
Pokud budete balíček posílat Českou poštou, prosíme o zaslání čísla zásilky.