Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 09-20 hod
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
05.06.2017
Jak správně obouvat děti
Zvláštnosti stavby dětské nohy   Dětská noha se od nohy dospělého člověka liší v mnoha anatomických i funkčních vlastnostech, proto i obouvání dětí ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

Sledování zásilky Geis můžete ZDE.

Sledování zásilky Česká pošta můžete ZDE.

 

TOPlist

NajduZboží.cz

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Jak postupovat při reklamaci
Reklamace

Jakoukoli reklamaci se snažíme vyřídit ve zkrácené lhůtě a to do 1 týdne, ale jsme ovlivněni vyjádřením dodavateli a výrobci, ti na to mají 30 dnů dle zákona.

Před rozhodnutím reklamovat zboží se prosím ujistěte, zda nejde o jednu z těchto obvyklých situací:

  • domněle chybějící část zboží je skryto v balíku v obalovém materiálu
  • někdo jiný u vás již odebral část zboží
  • zboží prodávané na metry je v jednom kuse, nikoli po metrových kusech
  • nepostupujete podle návodu u zboží, kde je potřeba znát sestavení, aplikaci nebo funkce

Před tím než odešlete zboží k reklamaci, prosím vyplňte tento formulář. Ušetří čas při komunikaci o problému. U zboží k reklamaci, které obdržíme bez údajů uvedených v tomto protokolu, začíná běžet reklamační lhůta až po obdržení údajů.

 

 

 

Reklamační protokol

Číslo objednávky *
Číslo faktury *
Jméno a příjmení *
Adresa *
Telefonní kontakt *
Email *
Název zboží *
Popis závady *
Návrh na vyřízení
Číslo účtu pro vrácení částky
Datum žádosti reklamace *
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.